Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:32:02+02:00
Oznacza żalowac za grzechy które ise popełniło ozncza ze ktos popelnil grzech doskonaly czyli zajbicie kogos
4 2 4
2009-10-21T18:54:18+02:00
Żałować powinieneś za wszystkie grzechy (żal za grzechy jest warunkiem odpuszczenia ich).
Żal doskonały - żałujemy za popełnone czyny z miłości do Boga, zauważamy, że to coś nas od niego oddala. Po prostu jest nam 'głupio', że konkretnymi czynanmi odwracamy sie od kochającego Ojca.

Żal niedoskonały - np. żałujemy popełnionego czynu z obawy np przed karą, myslimy np. 'jutro w pracy mam podpisac wazny kontrakt, moze sie lepiej z tego czy tamtego wyspowiadam, tak na w razie co, moze cos to pomoze'.
4 3 4