Odpowiedzi

2010-03-06T19:11:42+01:00
1. krystalizacja
2.topnienie
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:17:45+01:00
Proces wydzielania ciała w postaci kryształków to proces krystalizacji.
Krystalizacja to proces ,w którym powstają kryształy-substancja rozpuszczana np.pod wpływem obnizenia temperatury przechodzi z roztworu z powrotem do postaci stałej.

2-jedną z cech metali może być KOWALNOŚĆ