Uzupełni tekst:
Uwłaszczenie, czyli nadanie..... ziemi przez nich użytkowanej na ........, położyło kres gospodarce............ . Od tego momentu mógł się rozwijać przemysł, ponieważ każdy miał do czynienia z obrotem ......... . W pierwszej połowie XIX w. najlepiej rozwiniętym gospodarczo rejonem ziem polskich był zabór....... .

Z góry wielkie dzięki ;] ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:14:32+01:00
Uwłaszczenie, czyli nadanie..chłopom... ziemi przez nich użytkowanej na .własność, położyło kres gospodarce.pańszczyznianej... . Od tego momentu mógł się rozwijać przemysł, ponieważ każdy miał do czynienia z obrotem ...pieniądza????...... . W pierwszej połowie XIX w. najlepiej rozwiniętym gospodarczo rejonem ziem polskich był zabór.pruski...... .
3 5 3
2010-03-06T19:16:26+01:00
Uwłaszczenie,czyli nadanie chłopom ziemi przez nich użytkowanej na folwarku,położyło kres gospodarce rolnej .Od tego momentu mógł się roziwjać przemysł ponieważ każdy miał doczynienia z obrotem handlowym .W pierwszej połowie XIX w. najlepiej rozwiniętym gospodarczo rejonem ziem polskich był zabór pruski
2 3 2
2010-03-06T19:16:52+01:00
1) chłopom
2)własność
3) pańszczyźnianej
4)pieniędzy
5)pruski
1 5 1