Odpowiedzi

2010-03-06T19:01:10+01:00
Narsyuj zielonego człowieka i kolo niego dziewczyne która nie chce z nim być
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:03:24+01:00
Na baiłym kartonie technicznym narysuj dużego papierosa który jest przekreslony napisz cos o paleniu obok niego dalej wokoło poobklejaj karton zbita bombka czerwona badz jakimis kolorowymi i jeszcze jakis obraz zmarnowanego człowieka obok paierosa a po przeciwnej stronie człowieka który nie pali i jakis obrazek z przyrodą srodowiska ::):):):)

prosze o naj ;*
2010-03-06T19:04:04+01:00
Możesz przykleić paczkę po papierosach i ją przekreślić
możesz zrobić wielkiego papierosa z papieru i też bo przekreślić
napisz że palenie szkodzi tobie i osobom w twoim otoczeniu i zastosuj te hasła,które są na paczkach z papierosami i tp.