Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:05:39+01:00
A=13+b
b=?
c=a-25
a+b+c=147
(13+b)+b+(a-25)=147
13+b+b+a-25=147
2b+13+a-25=147
2b+a=147+25-13
2b+a=159

dalej nie wiem jak...ale czy na pewno dobrze przepisałaś???
1 2 1
2010-03-06T19:06:30+01:00
A=a
b=a+13
c=a-25
a+b+c=147

a+a+13+a-25=147
3a-12=147
3a=159
a=53

a=53
b=53+13=66
c=53-25=28
1 1 1
2010-03-06T19:07:29+01:00
Zad.
A= x+13
B= x
C= (x+13) - 25
A+B+C=147
x+13 + x + (x+13) - 25= 147
3x + 1 = 147| - 1
3x = 146| :3
x = 48.(6) w przybliżeniu = 49
A= 49+13 = 62
B= 49
C= 37
1 5 1