Odpowiedzi

2010-03-06T19:07:20+01:00
Jezus napotyka swoją matkę która ubolewa nad śmiercią swojego syna jest zrozpaczona ale Jezus pociesza ja ponieważ niedługo dokona wniebowstąpienia
w rozważanich zrozumiałe jest to że każdy człowiek ma własną drogę krzyżową

Dasz naj???

Byłam najszybsza noi nie z neta
7 3 7
2010-03-06T19:08:27+01:00
Normalnie Pan Jezus podczas drogi Krzyżowej spotkał swoją matkę
12 1 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:09:05+01:00
Stacja IV Drogi krzyzowej opowiada o napotkaniu przez jezusa jego jakże wielce zatroskanej matki stara sie ją pocieszać chociaż ta już wie jaki los spotka jej ukochanego i jedynego syna. Z jednej strony jest z niego dumna że poświęca swoje życie aby ratować inne lecz z drugiej strony jak każda matka jest jej okropnie smutno i przepełniona żalem.

mam nadzieję że pomogłam ;]
5 4 5