Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:10:03+01:00
Możemy z pewnością zaobserwować , że pierwszy plan przedstawia jesień. NA drzewach są piękne kolorowe liście , które dodają uroku krajobrazowi. Są piękne pola , na których widać aksamitne , delikatne i piękne moze i nawet wyrośnięte na dziko rośliny. Droga jest zadbana i dodaje uroku. Myśle ze jezdnia prowadzi do jakiegoś pięknego gospodarstwa , które znajdyje się w pobliskich terenach tej pięknej okolicy. Jedno drzewo jest wysokie , lekko pochylone a na dodatek bezlistne. Również bardzo ładnie się komponuje. Jest piękna zieleń i trawa , z pewnością to miejsce za równo starszym jak i młodszym przysposobi wiele radości i uśmiechu na twarzach.
2010-03-06T19:13:27+01:00
Krajobraz pt:(napisz tytuł) (tego i tego wykonawcy), przestawia na planie pierwszym piękne drzewa,które są różnego rodzaju koloru... na 1 planie również widać drogę i obok łąki..
Na drugim planie w oddali widać samochód jadący po drodze, z daleka są łąki,drzewa,domki.
W perspektywie czyli na 3 planie widać niebo które jestkoloru nibiesko-białe..
(koniec)