Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:13:20+01:00
Pewnego dnia tata zaproponował nam że pojedziemy do Wawelu.Cała rodzina była bardzo zadowolona i zachwycona.
Gdy wyjechaliśmy całą rodziną w samochodzie mój brat cały czas opowiadał o smoku.W drodze także mama opowiadala braciszkowi o tym miejscu i oczywiście o smoku.Jak dojechaliśmy na miejsce byłam bardzo zadowolona że tam jestem.Gdy wyszliśmy z samochodu brat oglądał figurę smoka.Po zwiedzaniu gdy wchodziliśmy już do samochodu brat i ja pobiegliśmy jeszcze kupić sobie jakieś pamiątki.
Gdy wróciliśmy o domu to btrciszek poszedł się odrazu położyć a NA DRUGI DZIEŃ OPOWIADAŁ W SZKOLE JAK BYŁO FANTASTYCZNIE i jak widział smoka wawelskiego.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:19:01+01:00
Pewnego razu w odleglej dolinie zwanej Buthingam w polnocnej Anglii zostal juz tylko jeden smok na swiecie.Wszystkie inne wybil bowiem okrutny i straszliwy krol Anglii Herman wynajmujac to przeroznych zabojcow smokow.Ostatni smok ukrywal sie w roznyhc jaskiniach zmienial miejsce zamieszkania by nie dc sie zlapac podwladnym krola.Smok ten nazywal sie Arhines i posiadal moc ktora potrafil ozywiac zmarlych,bylo jednak jedno ale smok by kogos ozywic musial sam oddac zycie.Przychodzili do niego wisniacy,chlopi z prosbami by ocalil ich synow ktorych zabrala wojna.Smok jednak za kazdym razem odmawial ,poniewaz wiedzial jak ludzie potrafia byc zli.Pewnego razu gdy na trop smoka trafili zabojcy Krola zapedzili go pod wodospad skad nie mogl juz uciec,myslal ze to juz koniec jednak pojawil sie dzielny rycerz Adam ktory zabil zabojcow i ocalil smoka.Od tej chwili smok i Adam zaprzyjaznili sie i polaczyli sily.Nikt nie byl w stanie im dorownac.Pewnego razy gdy Adam wyruszyl oswicie na polowanie,smok wtedy jeszcze spal ,napadli na niego wojownicy z gor i zabili go.Ujzywszy to smok zabral cialo Adama do jaskini,wiedzac jakim Adam jet dobrym czlowiekiem oddal za niego zycie.
4 4 4