Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:09:30+01:00
Moim zdaniem eloktrownie atomowe nie powinny byc budowane ze względu na duże koszty budowy takiego obiektu, oraz ze względu na środowisko i zagrożenia spowodowane ewentualną eksplozją takiej elektrowni.Po wybudowaniu, zaczniemy zauważac zmiany w ekosystemie, spowodowane odporowadzaniem do rzek ciepłej wody użytej w procesie technologicznym. Problemem jest też składowanie odpadów promieniotwórczych. Z drugiej strony z elektrowni atomowej pozyskuje się bardzo dużo energii, a paliwe kopalne wyczerpują się. Pomimo tego, lepiej nie budowac takich elektrowni.
2 3 2
2010-03-06T19:11:13+01:00
Elektrownie jądrowe są dobrym sposobem na pozyskiwanie energii mało surowca daje dużo energii, jednak potrzeba dużo pieniędzy na otwarcie takiej elektrowni, surowiec trudno się przechowuje i transportuje, trzeba gdzieś gromadzić odpady radioaktywne. No i możliwość wybuchu jądrowego (a to nie jest przyjemne :( )