Odpowiedzi

2010-03-06T19:43:46+01:00
Po prostu przekonanie że ziemia jest centrum wszechświata
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:45:52+01:00
Teoria geocentryczna to jest teoria, która polega na tym, źe Ziemia jest w centrum wszechświata i wszystkie planety wraz ze Słońcem krążą wokół niej
2010-03-06T19:46:08+01:00
Teoria budowy Wszechświata, która zakłada, że nieruchoma Ziemia znajduje się w centrum Wszechświata, a wokół niej krążą pozostałe ciała niebieskie min. Słońce, Mars, Wenus...