Odpowiedzi

2010-03-06T19:12:50+01:00
Bo jest ona uroczysta i podniosła oraz została skomponowana na czyjasc czesc,oraz na jakies specjalne wydarzenie
jesli jest zle nie zgłaszaj spamu ani nic z tych rzeczy napisz w wiadomosci to ci to poprawie ok ? pozdarwiam :*
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:14:28+01:00
Ponieważ w tekst odwołuje się do emocji , występuje w nim podnisołe słownictwo ,pojawiają się apostrofy. Adresatem hymnu jest bóg ( to również częsta cecha hymnu), nastrój wiresza jest podniosły , uroczysty, pojawiają się pytania retoryczne
5 3 5