1.Dokończ zdania:
W skład ekosystemu wchodzą:.......czyli............oraz....................czyli..............
Intensywność magazynowania energii w związach organicznych roślin nazywamy...........natomiast produkcja zwierząt to tzw. ....
2.Dobierz we właściwe pary:
1.Koniczyna a.Staw
2.Borówka bagienna b.Las
3.Owies c.Pole
4.Grążel zółty d.Torfowisko
5.Szczawik zajęczy e.Łąka

3

Odpowiedzi

2010-03-06T19:15:48+01:00
1.Dokończ zdania:
W skład ekosystemu wchodzą:biotop czyli przyroda nieożywiona oraz biocenoza czyli przyroda ożywiona
Intensywność magazynowania energii w związach organicznych roślin nazywamy...........natomiast produkcja zwierząt to tzw. ....
2.Dobierz we właściwe pary:
1.Koniczyna a.Staw
2.Borówka bagienna b.Las
3.Owies c.Pole
4.Grążel zółty d.Torfowisko
5.Szczawik zajęczy e.Łąka

1e
2d
3c
4a
5b

tych dwoch tylko nie wiem co trzeba uzupelnic. mam nadzieje ze i to pomoze
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:17:54+01:00
1.
biotop czyli materia nieozywiona i biocenoza, czyli materia ożywiona
produkcją pierwotną , produkcją wtórną
2.
1.Koniczyna e.Łąka
2.Borówka bagienna d.Torfowisko
3.Owies c.Pole
4.Grążel zółty a.Staw
5.Szczawik zajęczy b.Las
4 5 4
2010-03-06T19:21:22+01:00
W skład ekosystemu wchodzą : biocenoza czyli przyroda ożywiona oraz biotop czyli przyroda nieożywiona
Intensywność magazynowania energii w związach organicznych roślin nazywamy produktywnością, natomiast produkcja zwierząt to tzw. ....
2.Dobierz we właściwe pary:
1.Koniczyna a.Staw
2.Borówka bagienna b.Las
3.Owies c.Pole
4.Grążel zółty d.Torfowisko
5.Szczawik zajęczy e.Łąka

1e, 2d, 3c, 4a, 5b

tego jednego niestety nie wiem, szukałam nawet w internecie, ale nie ma nigdzie ;( pozdrawiam ;*
1 5 1