Cesarstwo rzymskie

Do największych osiągnięć starożytnych budowniczych należa rzymskie ............ i mosty.Wszystkie miasta Italii były połączone z .......... za pomocą rozwiniętej sieci komunikacyjnej .
Pozwalało to m.in na szybkie przemieszczanie się ........ .
Na podbitych terytoriach zachodziły proces ........ .
Tamtejsze ludy przejmowały elementy kultury ....... i języka ....... .Aby bronić się przed najazdami barbarzyńców , wzdłuż granic Imperium Rzymskiego wznoszono fortyfikacje zwane ...... .

2

Odpowiedzi

2010-03-06T19:16:53+01:00
Akwedukty,Rzymem,po imperium rzymskim,kolonizacji,rzymskiej,łacińskiego,limes
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:18:18+01:00
1. drogi
2. Rzymem
3. legionów
4. romanizacji
5. rzymskiej
6. łacińskiego
7. limes

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam ;)
Ćwiczenia śladami przeszłości, tak? ;) Jestem pewna że mam dobrze, bo myśmy już to sprawdzali z panią :)
1 5 1