Odpowiedzi

2010-03-06T19:19:14+01:00
Jezeli golebie maja na tyle miejsca by wzleciec i nie opierac sie na podlodze naczepy ciezarowki - przestajac miec z nia kontakt - ciezar auta bedzie o nie mniejszy.

Po prostu - nie majac z nia kontaktu, nie przyczyniaja sie do zwiekszonego oddzialywania grawitacji na pojazd.

2010-03-06T19:20:26+01:00
Moim zdaniem waga naczepy się nie zmieni. Mimo tego, że gołębie będą latać to i tak będą zamknięte w tej naczepie i będą przyczyniać się do zmiany wagi ciężarówki. Działa na nich grawitacja czyli wlicza się ich ciężar na wagę samochodu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:22:26+01:00
Nie. Cieżarówka nie zmieni swojej masy, ponieważ gołębie nie "spierają" swojej masy na jej podwoziu, a jedynie odpychają się od powietrza, które się w niej znajduje. Podobna sytuacja zaistnieje, gdy np stojąc na wadze podrzucimy kilogramową cegłę(tylko, że wtedy nasza przestrzeń jest nieograniczona np ścianami ciężarówki) . W , momencie, gdy będziemy ją trzymać nasz masa powiększa się o 1 kg, a gdy ją podrzucimy "chudniemy" o jej masę.

Mam nadziej, że moje tłumaczenie coś pomogło.
Pozdrawiam!!!