Odpowiedzi

2010-03-06T19:21:34+01:00
50 x 90
prostokąt o dł. boków 60 x100m.
pobobieństwo boków ze wzoru: a/b = a`/b`
czyli:
100/90 = 60/50,
czyli:
po mnożeniu na krzyż mamy:
500=540, a to nie prawda, więc prostokąty nie są podobne.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:24:20+01:00
:))

50 * 90
długość boków 60 * 100m
wzór: a/b = a`/b`
100/90 = 60/50,
czyli:
500=540

Odpowiedz: Nie są podobne.

Pozdrawiam ;*
8 5 8