Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:20:46+01:00
-poprzez pocenie, czyli usuwanie wody poprzez skóre mozliwe jest schładzanie organizmu
32 4 32
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:21:00+01:00
Przede wszystkim poprzez wytwarzanie potu oraz regulację otwarcia porów.
22 3 22
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:21:46+01:00
Skora bierze udział w regulacji temperatury ciała , przede wszystkim poprzez wytwarzanie potu oraz regulację otwarcia porów.
27 4 27