Odpowiedzi

2010-03-06T19:25:22+01:00
Wybrałem to imię , ponieważ bardzo podoba mi sie działalność sw Pawła Tarsu i chce postepowac tak jak on
27 2 27
2010-03-06T19:29:47+01:00
Wybrałem imię świętego Pawła z tasu ponieważ był męczennikiem i z początku prześladowca chrześcijan. odbywał podrożę misyjne oraz przypisuje mu się autorstwo 13 listów wchodzących w skład starego testamentu
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:40:51+01:00
I mię to wybrałem dlatego że człowiek ten - apostoł z początku
był wrogiem chrześcijan oświecony w Damaszku przez Chrystusa z wroga stał się najbardziej oddanym apostołem ukrzyżowanego Chrystusa.Jest wzorem dla wielu dzisiejszych chrześcijan którzy przez swe grzeszne życie oddalają się od Boga choć nie są prześladowani.Jego głęboka wiara i miłość do Boga i ludzi dawała mu siłę przetrwania.Jest patronem wielu zakonów i zgromadzeń.Jest to postać godna naśladowania.
45 4 45