Odpowiedzi

2009-10-21T18:30:59+02:00
Ja ci moge podac argumenty m.in mogą być takie:
- krótka nazwa, którą łatwo zapamiętać
- ciekawa nazwa
- w nazwie znajduje się wyraz 'TAK' co potwierdza np. to, że jest dobre biuro


Niewiem czy ten ostatni będzie dobry, ale zawsze coś jest :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:33:34+02:00
ITAKA JEST TO MIASTO oDYSeusza do którego wracał przez długi czas w Związku z tym wiąrze sie z podróżą Nazwa jest chwytliwa i latwo ją zapamiętać Ta nazwa śwaidczy o dobrej marce i wysokiej jakości usług świadczonych przez to bióro miałem taką samą prace domową Powodzenia postaw kropeczki lub popraw błędy ort które mogłem popełnić
2 5 2