Odpowiedzi

  • kius
  • Rozwiązujący
2010-03-06T19:39:52+01:00
Według mnie pytanie źle zadałeś
2010-03-06T19:41:42+01:00
Chyba
⅔ * 4= 8/3 = 2 ⅔ =3(półki)
zaokrąglamy, gdyż pytają się o liczbę półek, więc ma być liczba całkowita, bo na ścianie nie zawiesisz pół półki. ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T22:40:44+01:00
Beata zapełniła 4 pólki po 2/3

zapełniając pólki w całości:
2/3 * 4 = 8/3 = 2 i 2/3
odp.:
zapełniając w całości półki Beata potrzebowała by ich 2 i 2/3
1 5 1