Odpowiedzi

2009-10-21T18:31:29+02:00
2√6 = √24
√3 = √24
c√24 = √2
2√d = √3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:41:25+02:00
2√a = √24 podnieś lewą i prawą stronę do kwadratu
4a = 24
a = 24/4
a =6

b√3 =√24
b²3 = 24
b² = 24/3
b² = 8
b = √8
b = √4razy2
b = 2√2

c√24 =√2
c²24 = 2
c² = 2/24
c² = 1/12
c = √1/12
c = √1/√12
c = 1/√4razy3
c = 1/2√3 1/2√3 - znieś niewymierność z mianownika mnożąc licznik i mianownik przez √3
c = √3/6

2√d = √3
4d = 3
d = 3/4