Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:37:49+01:00
Jak to bylo dawniej chodzic do szkoly?
czy w tamtych czasach w szkole byl uzywany alkochol papieroso badz narkoryki??
czy przedtem bylo duzo nauki??
jakie ksiazki byly??
lubiliscie chodzic do szkoly?
co sadzisz o szkole wspolczesnej a tamtejszej?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:39:58+01:00
Np.
1. Czy lubiłeś/łaś chodzić do szkoły?
2. Jaki był Twój ulubiony przedmiot?
3. Jak dawniej wyglądał ustrój szkoły?
4. Jakie kary stosowano wobec nieposłusznych uczniów?
5. Czy kiedyś zostałaś/łeś po lekcjach za karę?
6. Podaj choć jeden powód dla którego chciałbyś/chciałabyś wrócić do szkoły, lub powód czemu byś nie chciał/chciała?
7. Czy w na którymkolwiek etapie szkoły udało Ci się osiągnąć coś czym mogłabyś/mógłbyś się tym pochwalić?


Myślę, że tyle starczy i że pomogłam. (;
6 2 6