Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • weri
  • Początkujący
2009-10-21T18:33:26+02:00
Ala ma końskie zdrowie,dlatego rzadko odwiedza lekarza.

Wilczy apetyt nie pozwala Ani trzeźwo myślec na lekcjach.

Bieg mojej sąsiadki przypomina owczy pęd.

Matemtyka jest moja lwią częścia.
2009-10-21T18:34:24+02:00
1.Maciek to ma dopiero końskie zdrowie.
2.Paweł wszystko zjada, on ma chyba wilski apetyt.
3.Mateusza i Karola chyba ogarnął owczy pęd.
4.Anita dostała lwią część obiadu w porównaniu do mnie.