Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:46:21+01:00
6+3+4=13
13:3
Odp. 13/3 godziny
1 3 1
2010-03-06T20:33:06+01:00
Obliczmy średnią:
6h+4h+3h+13h
13h:3 = 4.333...(dzielimy dodane godziny przez ilość chłopców)
4.3(otrzymany wynik zaokrąglamy do dziesiatek)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:35:20+01:00
Wydaje mi się, że trzeba wyliczyć średnią arytmetyczną ;)

6h+4h+3h ; 3 = 4h 30 min ;)