Odpowiedzi

2010-03-06T19:46:22+01:00
Jezus Chrystus zajmuje najwazniejsze miejsce w moi zyciu bez niego by mnie niebyło on poswiecił zycie dla nas ludzi grzesznych powinismy byc mu wzdzieczni
3 2 3
2010-03-06T19:47:42+01:00
Jezus Chrystus, który przyniósł mi zbawienie jest dla mnie kimś bardzo ważnym. Dlatego uczęstrzam do kościoła co niedzielę, ponieważ podczas przyjmowania go do mojego serca mogę Mu się z wszystkiego zwierzyć. Wiem, że on,najlepiej mnie rozumie...
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:49:31+01:00
Jezus w moim życiu zajmuję bardzo ważne miejsce . Przede wszystkim jest moim przewodnikiem po krętych ścieżkach życia . Kształtuje moją osobowość bym silniej była z nim związana . Poprzez modlitwę czy sakramenty Święte jestem coraz bliżej niego . Lecz oddalam się od niego , gdy popełniam grzech, lecz mogę to naprawić poprzez szczerą spowiedź , żal za grzech i mocne postanowienie poprawy życia. Jezus jest przewodnikiem po moim życiu. Pomaga mi przezwyciężać swoje słabości i codzienne problemy. Jezus to mój przyjaciel
5 4 5