Odpowiedzi

2010-03-06T19:51:32+01:00
Wysokosc Względna :162m
Wysokośc Bezwzględna : 762m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:58:57+01:00
Obliczając wysokość względną, odejmujemy od większej liczby – określającej bezwzględną wysokość punktu położonego wyżej n.p.m., liczbę mniejszą – określającą bezwzględną wysokość punktu położonego niżej n.p.m
762m - 600m = 162m n.p.m


Wysokość bezwzględna
762m = xbw - 600m
xbw = 762m + 600m = 1362m (n.p.m.)

To jest na pewno dobrze. Pozdrawiam ;D