1.Gdzie można spotakać Dendryt ?
2.Wjakich stanach skupienia substancja może :
a) wypełnić całą objętość naczynia ?
b) przyjąć kształt naczynia,ale nie wypełnić całej objętości ?
c) zachować swój kształt i swoją objętość ?

PROSZĘ ! PILNE !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:52:19+01:00
1. na skałach
2. a) gazowym
b) ciekłym
c) stały
2010-03-06T19:52:48+01:00
1. Na różnego typu skałach pod wplywem krystalizacji minerałów jakie posiadają.

2.a) gazowy
b) ciecze
c) stały
2010-03-06T19:54:52+01:00
Dendryt można spotkać na skałach
2.a). ciekły
b).stały
c).gazowy
1 5 1