Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:50:25+01:00
Królowa śniegu to losy pary dzieci – Gerdy i Kaja, które żyły w wielkiej przyjaźni aż do jednego z wiosennych dni. Wówczas do oka Kaja dostał się tajemniczy odłamek roztrzaskanego w przestworzach diabelskiego zwierciadła, który odmienił spojrzenie chłopca na świat w ten sposób, że wszystko, co piękne i dobre, postrzegał on od tej pory jako brzydkie i złe. Grzeczny chłopiec przemienił się w dziecko krnąbrne, złośliwe i okrutne, a na dodatek zupełnie zależne od pięknej nieznajomej kobiety, która zwabiła go do siebie. Chłopiec, wbrew ostrzeżeniom, przywiązał swoje sanki do powozu zimowej damy i odjechał w nieznane. Była to tytułowa Królowa Śniegu, władczyni lodowatej krainy, której obce były jakiekolwiek ciepłe, serdeczne uczucia. Chciała ona pozyskać Kaja dla swych celów. Opuszczona i smutna Gerda wszczęła poszukiwania, narażając się w ich trakcie na wiele niebezpieczeństw, jednak po wielu perypetiach udało jej się odzyskać i uleczyć przyjaciela.
8 3 8
2010-03-06T19:57:52+01:00
Królowa śniegu o niezwyciezonej sile milosci,wiernosci a takze Bedaca pochwala przyjazni.Przekonujaca ze w imie tych wartosci warto wszystko poswiecic.
3 3 3