Na bardzo nudnym wykładzie połowa studentów drzemie,a jedna trzecia rozwiązuje krzyżówki.Wśród pozostałych sześciu słuchaczy pięć osób czyta książkę i tylko jedna studentka pilnie notuje.Ile studentów jest obecnych na tym wykładzie?

2

Odpowiedzi

2010-03-06T19:54:56+01:00
Pozostali:
6+5+1= 12
Razem:
12+12+ 2x12= 48

Na wykładzie jest obecnych 48 uczniów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:54:58+01:00
½s + 1/3s + 6 = s
5/6 s + 6 = s
1/6 s = 6
s = 36