Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T20:04:59+01:00
Postawa jest bardzo ważna gdy ubiegamy się o prace
wygląd schludny zadbany nie wzywający miła rozmowa
2 5 2
2010-03-06T20:55:14+01:00
Wiedza na temat firmy w której ubiegamy się oprace.
Nasze wykształcenie , doświadczenie przynajmiej dwuletnie jeśli jest wymagane.
Oraz osiągnięcia i dodatkowe ukończenia kursów.
Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T23:34:00+01:00
Gdy ubiegamy się o pracę ważne jest przede wszystkim wykształcenie , pojęcie o pracy oraz jakies wiadomości o pracy z pewnością będą przydatne. Liczy się oficjalny wgląd , higiena oraz pierwsze pokazanie się z jak najlepszej strony. Myślę ze jeśli już ubiegamy się o poraće to uczciwą , legalną oraz sami musimy się tak zachwowywac.
2 5 2