Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:06:28+01:00
Ułamek który otrzymałam, jest równy poprzedniemu:
0,45 = 0,450
Dokonałam skrócenia ułamka dziesiętnego.

Pozdrawiam :)
2010-03-06T20:32:27+01:00
Ułamek 0,450=0,45,ponieważ został tylko skrócony

Liczba zero nic nie oznacza po przecinku ;)
2010-03-06T20:32:49+01:00
Oby dwa ułamki są sobie równe,gdyż skróciliśmy jedno zero i wyszło to samo;P
0,45 = 0,450
;))