Odpowiedzi

2010-03-06T20:08:45+01:00
Ob = a*b*h
a=8,3
b=2,8
h=1,7
ob= 8,3 * 2,8 * 1,7
ob=39,508 /2
ob = 19,754 m sześcienne
objętość pisaku wynosi 19,754 m sześcienne
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:08:55+01:00
Objętość wagonu:
V=a*b*c
V=8,3m*2,8m*1,7m=39,508m³

Objętość piasku
39,508m³:2=19,754m³

osoba u góry dobrze obliczyła ale tak oznaczyła objętość że wyszedł jej obwód ;)))
objętość to- V
1 5 1
2010-03-06T20:14:28+01:00
Wzór na objętość to : v=a*b*c
a=8,3m
b=2,8m
c=1,7
obliczam objętość wagonu
v=8,3*2,8*1,7=39,508m³

Jeżeli v wagonu wynosi 39.509m³ to piasek będzie wynosił 19,754m³ bo wagon jest nim wypełniony do połowy.
1 5 1