Odpowiedzi

2010-03-06T20:11:49+01:00
Mojżesz-postać biblijna przywódca Izraelitów podczas ich wyjścia z Egiptu
Archimedes- grecki filozof przyrody i matematyk
Charlie Chaplin-amerykański komik i reżyser
Leonardo da Vinci-włoski, renesansowy malarz, architekt, filozof, muzyk, poeta, odkrywca, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog.
Fryderyk Chopin-polski kompozytor i pianista
Abraham-postać biblijna, pierwszy z hebrajskich patriarchów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:29:46+01:00
Mojżesz-postać biblijna, przywódca Izraelitów w okresie ich wyjścia z Egiptu i wędrówki do Ziemi Obiecanej. Żył prawdopodobnie w XIII-XII wieku p.n.e. (według Biblii 120 lat).
Archimedes-grecki filozof przyrody i matematyk
Charlie Chaplin-najbardziej znany hollywoodzki aktor i reżyser okresu kina niemego, później także filmów udźwiękowionych.
Leonardo da Vinci- włoski, renesansowy malarz, architekt, filozof, muzyk, poeta, odkrywca, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog.
Fryderyk Chopin-polski kompozytor i pianista.
Abraham-pierwszy z hebrajskich patriarchów.