Cześć mam na konkurs zrobić prace została mi przydzielona stacja '' Swięta Weronika ociera twarz Jezusowi'' więc to wiem jak zrobić a na drugiej połowie ma byc do tego rzeczywistosc ..... i nie mam pojęcia co narysować ... Proszę o szybkie Odp . ponieważ chce jeszcze dziś to zrobić !... Dziękuje za jakiekolwiek pomysły ! ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:11:09+01:00
Matka opiekująca się swoim dzieckiem
młody człowiek opiekujący się starszą osobą
  • k95
  • Rozwiązujący
2010-03-06T21:41:48+01:00
Narysuj Weronikę, która ociera twarz Jezusowi.

lub

Weronikę, która przygląda się jakiejś chusteczce czy szmatce, na której jest odbicie twarzy Jezusa.