Napisz kilku zdaniową wypowiedz na temat : czy w dzisiejszym swiecie sa jeszcze silaczki !!!!!!! silaczka to osoba silna psychicznie i dducho wytrwale realizujaca swoje zamierzenia !!!!!!!!! pilne pisac szybko i dokladnie a nie z neta !!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-06T20:23:33+01:00
Gdzieś tam.... są prawdziwe siłaczki.Moim zdaniem jest ich bardzo mało.W dzisiejszych czasach różne instytucje przekreślają marzenia wielu ludzi.Kłamiąc i manipulując ludźmi ,namawiając do innych zajęć.Źle to na nas wpływa.... zdruzgotani, staramy się znajść jakieś sensowne wyjście.Czasmi nawet popadając w chorobę
P.S Sory że tak mało ....:):):(:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:32:07+01:00
Uważam ze w dzisiejszym świecie na pewno żyją takie osoby jak siłaczki które wytrwale dążą do założonego celu ponieważ gdyby w ogóle nie było takich osób które nie maja własnego zdania i tylko czekają aż ktoś nimi pokieruje to podejrzewam ze nie było by prywatnych firm ani ludzi asertywnych.w dzisiejszych czasach trzeba być silnym psychicznie i duchowo wytrzymałym bo w przeciwnym razie można oszaleć widząc to co sie dzieje