Odpowiedzi

2010-03-06T20:18:47+01:00
L.poj.
płakałbym
płakałbyś
płakałby

l.mnoga
płakalibyśmy
płakalibyście
płakaliby
2010-03-06T20:20:33+01:00
Płakać

t. przypuszczający, r. męski, l. pojedyncza - PŁAKAŁBYM
t. przypuszczający, r. męski, l. mnoga - PŁAKALIBYŚMY

Bardzo się starałam
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:57:50+01:00
L.pojedyncza
1 japłakałbym
2 typłakałbyś
3 onpłakałby
ona płakałaby
ono płakałoby

l.mnoga
1 my płakalibyśmy
2 wy płakalibyście
3. oni płakaliby
one płakałyby