Odpowiedzi

2010-03-06T20:27:41+01:00
1. jestem piękny ponieważ cenie w ludziach nie wygląd a osobowość>
2.osobowość i zachowanie ludzi
3. czyste sumienie i dobre serce
2010-03-06T20:35:04+01:00
1. Jestem piękny ponieważ pomagam i nie czerpię z tego korzyści
2. W kontaktach z ludźmi zwracam uwagę najpierw na charakter, umysł, duszę.
3.Piękno wewn. to serce dusza i chęc pomocy innym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:35:20+01:00
Jestem piękny,bo mogę pomagać innym, podziwiać piękno jakie nas otacza,poznawać różnych ludzi.
W kontaktach z innymi ludźmi najpierw uwagę zwracam na rozwiniętych intelektualnie, ludzi z poczuciem humoru, ludzi odważnych,ludzi ze wspólnymi cechami jak ja.
Moim zdaniem piękno wewnętrzne to wrażliwość, to co ukrywa się w głębi duszy.