Ustosunkuj się do stwierdzenia ;
Całkowite wyleczenie błahych i z pozoru niezwiązanych bezpośrednio z układem krążenia chorób, np. ropni wokół korzeni zęba, jest bardzo ważnym elementem profilaktyki chorób układu krążenia .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:35:33+01:00
Ropa znajdująca się wokół korzeni zęba,rozchodzi sie po całym organizmie,przedostając się do naczyń krwionośnych,i do pozostałych narządów naszego organizmu,uszkadzając ich powłoki i strukture,niszcząc przy tym drobnoutroje wazne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.Może to doprowadzić do poważnych chorób seca,układu krwionośnego,i ogólnie całego organizmu.
1 5 1
2010-03-06T20:58:00+01:00
Bakterie mogą spowodowac choroby narzadow wewn (serca wątroby nerek) oraz anginę i zapalenie jamy ustnej
1 1 1