Odpowiedzi

2010-03-06T20:30:49+01:00
1. Samorząd lokalny to organizacja mieszkańców jakiegoś rejonu, ktorych łączą wspólne sprawy wynikające ze wspólnego sąsiedztwa.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:34:17+01:00
1.samorzad lokalny inaczej terytorialny jest to forma lokalnej grupy spolecznosci powolanej do kierowania i zarzadzania sprawami publicznymi w inetersach ludzi.

2.Zasady:
Samorzad stanowi ochrone ze strony miedzynarodowej.
30 2 30