Hej ;**
Muszę ułożyć wygłoszenie ( przemówienie ) , które mam wygłosić z pamięci przed klasą . ;(
Wygłoszenie ma być związane z Końcem Roku szkolnego ... biorąc pod uwagę że jestem w 6 klasie ...
Przemówienie ma się składać z :
1. Zwrot do słuchaczy ...
2. Nawiązanie do okoliczności przemówienia ...
3. Wspomnienia związane z nauką i czasem spędzonym w szkole ...
4. Podziękowania dla nauczycieli , pracowników szkoły oraz młodszych kolegów i koleżanek ...
5. Zakończenie ...
Bardzo proszę o pomoc . ;*
Daję naj. !
Z góry dzięki ;***

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:37:17+01:00
Drodzy koledzy, koleżanki, nauczyciele :)

Dziś opuszczamy mury naszej pierwszej szkoły, naszych 6 lat pracy w niej, chodź pewnie nie raz za tęsknimy za tą szkoły za tym co działo sie na lekcjach na przerwach za pierwsza miłością najbardziej penwie za przyjaźnią która zawiazla sie miedzy nami przez czas nauki w tej szkole. Lata te mineły mi bardzo szybko, strasznie bede tesknić za przyjaciółmi, nauczycielami, dyrekcją za wszystkim co wiąże mi sie z tą szkoła dziś wychodze z niej dumna ide dalej w swiat ale pwnei nie raz gdy bede przechodzić łzy napłyną mi do oczu i będę chciała tu wrócić do was... bardzo dziękuje za te wspaniałe 6 lat. mam nadzieje ze nie zapmnicie o mnie tak szybko, rownież dziekuje za wysłuchanie :)

mam nadzieje ze napisałam Ci to dobrze :) Pozdrawiam
2010-03-06T20:39:43+01:00
Szanowne grono pedagogiczne, drodzy rodzice, koleżanki i koledzy

Niedługo wakacje. Najczęściej gdy coś się zyskuje, coś również się kończy. Tak jest i dzisiaj. Nadszedł czas końca nauki w naszej szkole. Cieszymy się z rozpoczynających się wakacji, ale dziwnie trudno oswoić się z myślą, że gdy lato odejdzie i nastanie jesień nie spotkamy się tu jak poprzednimi laty. Tak niedawno stawialiśmy tu nasze pierwsze uczniowskie kroki. Onieśmieleni, przejęci i pełni niepewności. Dziś opuszczamy mury naszej szkoły jako inni ludzie. Bogatsi w wiedzę i doświadczenia, śmielsi i z mnóstwem wspaniałych wspomnień. Poznaliśmy tu swoich przyjaciół. Wiele się nauczyliśmy. Z podręczników i od Was, drodzy nauczyciele. W imieniu uczniów pragnę podziękować za waszą pełną zaangażowania pracę. Za wkład w kształtowanie w nas postaw i za przekazywanie wiedzy. Za to, że mogliśmy na Was liczyć, drodzy nauczyciele. Przed nami nowe i nieznane. Ale nie boimy się, bo lata spędzone w tej szkole pomogły nam uwierzyć w siebie, iść do celu i z nadzieją patrzeć w przyszłość. Teraz wakacje. Po nich nowe wyzwania. Życzymy wszystkim zebranym na tej sali wspaniałych wakacji, udanego wypoczynku a przede wszystkim- dziękujemy naszym nauczycielom, wychowawcom i rodzicom, że byliście z nami, gdy stawialiśmy nasze pierwsze kroki w pierwszej szkole.
Dziękuję