Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:31:36+01:00
1. jestem piękny ponieważ niosę pomoc innym i sprawia mi to przyjemność.
2. W kontaktach z innymi ludźmi najpierw zwracam uwagę na ich charakter, ich zachowanie w stosunku do mnie.
3. Moim zdaniem piękno wewnętrzne to dobroć i cnota to dar świętości
2010-03-06T20:32:15+01:00
1.
Czuję się potrzebny , jestem sobą ..
2.
Sympatycznośc, styl wymowy ..
3.
Sympatycznośc, szaleństwo , a równocześnie opanowanie ...
2010-03-06T20:33:28+01:00
Jestem piękny ponieważ; pomagam innym, wybaczam,współczuje,
kocham


W kontaktach z innymi zwracam uwage na : zachowanie, charakter, I czy jest miły.

Moim zdaniem piękno duchowe to tolerancja ,miłość i wiara.