PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE PONIŻSZEGO TEKSTU NA JĘZYK NIEMIECKI NA
PONIEDZIAŁEK.
PANI KWIATKOWSKA PRACUJE W FIRMIE AVON JAKO KSIĘGOWA OD 8;00DO18;00.PO PRACY BIEGNIE DO DOMU I PODRODZE ODBIERA DZIECI ZE SZKOŁY.ROBI ZAKUPY W MARKECIE I WRACA DO DOMU Z DZIEĆMI(MA DWOJE,CÓRKĘ 5L,I SYNA 8 MIESIĘCY).PO DRODZE ZATRZYMUJE SIĘ I DAJE SYNKOWI PIĆ.POTEM BIEGNIE SZYBKO DO DOMU.GOTUJE OBIAD\KOLACJĘ,PODAJE DO STOŁU MĘŻOWI I CÓRCE I KARMI MAŁE DZIECKO.MĄŻ JEJ W OGÓLE NIE POMAGA W OBOWIĄZKACH DOMOWYCH.WSZYSTKO ROBI SAMA. PO KOLACJI KĄPIE DZIECI,KŁADZIE SPAĆ.PÓŻNIEJ ZMYWA W KUCHNI PO KOLACJI NACZYNIA,MĄŻ SIEDZI W FOTELU I OGLĄDA TELEWIZOR,ŚPI,A ONA MYJĄC GARY ROBI DUŻO HAŁASU.ON BUDZI SIĘ I WRZESZCZY CO TAK HAŁASUJE(ŻE ONA NIE DAJE MU POSPAĆ).
PROSZĘ ABY TO NIE BYŁO TŁUMACZONE PRZEZ TRANSLATOR!Z GÓRY DZIĘKUJĘ BARDZO ZA ZROBIENIE ZADANIA.;)

2

Odpowiedzi

2010-03-06T20:39:44+01:00
PANI Kwiatkowska WORK IN DAS UNTERNEHMEN ALS Rechnungslegung von AVON 8; 00DO18; 00.PO läuft ARBEIT FÜR HEIM UND KINDER MIT Untergattung erhält SZKOŁY.ROBI SHOPPING MARKECIE und kehrt nach Hause zurück mit Kindern (MA ZWEI, 5L Tochter und Sohn 8 Monate). BLEIBT NACH STRASSEN-UND GIBT PIĆ.POTEM mein Sohn wird schnell DOMU.GOTUJE LUNCH \ DINNER erhöhen, Informationen zu ihrem Mann und Tochter PLATZ FÜR KLEINE UND FÜTTERUNG DZIECKO.MĄŻ ITS NOT AT ALL HILFT die Aufgaben DOMOWYCH.WSZYSTKO DO SAME. Nach dem Abendessen BAD KINDER, stellt SPAĆ.PÓŻNIEJ in der Küche nach dem Essen BESTECKE gewaschen, ER sitzt auf einem Stuhl und schaut TV, Schläft ein WASCHEN SIE TUN eine Menge Spiele HAŁASU.ON aufwacht und schreit WAS IST JA Roar (dass sie nicht schlafen MU) .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:44:23+01:00
Frau Kwiatkowska arbeitet in der Firma Avon. Sie ist Buchhalterin von Beruf.Sie arbietet von 8 bis 18.Nach dem Arbeit lauft sie (nad a te kreseczki w słowie lauft).Sie holt die Kinder von der Schule ab.Sie macht mit den Kindern Einkaufe im Supermarkt (nad a w słowie Einkaufe maja byc kreseczki).Sie hat zwei Kinder : tochter (nad o kreseczki) ist 5 Jahre alt und der son ist 8 Monat.Sie gibt dem Sohn Getrank(nad a kreseczki).Sie macht dringend zu Mittag.Sie macht auch Speie fur Ehemann.Sie muss Alles selbs machen.Ihre Mann hilft ihr nicht bei Hauspflichten.Sie bringt die Kinder ins Bett.Sie spult(nad u kreseczki) die Geschirr.Ihre Ehemann sitzt vor dem Glotze und schreit , dass sie zu laut die Geschirr putzt.


proszę bardzo mam nadzieje ze się spodoba :)
1 5 1