Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:43:54+01:00
Metrum cztery trzecie nie istnieje
istnieje trzy czwarte
takt 1
3 ćwierćnuty
takt 2
półnuta i ćwierćnuta
takt 3
ćwierćnuta, ćwierćnuta z kropką ósemka
takt 4
6 ósemek
takt 5
4 ósemki i ćwierć nuta
takt 6
2 ósemki i półnuta
2010-03-06T21:08:13+01:00
Takt 1
jedna półnuta i ćwierćnuta
takt2
dwie ćwierćnuty ,pauza ćwierćnutowa
takt3
ósemka ,pauza ósemkowa,półnuta
takt4
półnuta,pauza ćwierćnutowa
takt5
3 ćwierć nuty
takt6
pauza półnutowa, ósemka,2 szesnastki
1 5 1
2010-03-06T23:28:01+01:00
Takt 1
jedna półnuta i ćwierćnuta
takt2
dwie ćwierćnuty ,pauza ćwierćnutowa
takt3
ósemka ,pauza ósemkowa,półnuta
takt4
półnuta,pauza ćwierćnutowa
takt5
3 ćwierć nuty
takt6
pauza półnutowa, ósemka,2 szesnastki
2 3 2