Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:42:12+01:00
A) wiewiórka pospolita, zając szarak, sarna
b) : pasikoniki, mszyce, mrówki, termity, szarańcza, skoczki, pieski preriowe, świstaki, susły, norniki, chomiki
c) sikory, jemiołuszki, głuszce, krogulce i jastrzębi, k łosie, łasice, gronostaje, wiewiórki, rosomaki, borsuki, rysie, lisy, wilki, niedźwiedzie i kuny. Niektóre z nich, np. rosomaki i niedźwiedzie brunatne,
1 2 1
2010-03-06T20:45:17+01:00
Umiarkowany (chłodny) - tajga - łasice, gronostaje, borsuki, rosomaki, rysie, lisy, wilki, niedźwiedzie (drapieżniki); sikorki (ptaki owadożerne); głuszec (ptaki wszystkożerne); jemiołuszka (ptaki roślinożerne); jastrząb, krogulec (ptaki drapieżne); łoś (ssaki roślinożerne)

umiarkowany ciepły (step) - suhaki, gazele, widłorogi, oraz gryzonie jak susły, bobaki, pieski preriowe, myszy, nornice chroniące się w norach

umiarkowany morski - tutaj nie wiem ale bede wdzieczny jak dasz naj ;)
2010-03-06T22:12:16+01:00
A)wiewiórki,sarny,jelenie,rysie,lisy,wilki,rosomaki itd.
b)antylopy,pieski preriowe,świstaki,susły,lisy,wilki,kuropatwy itd.
c)łosie,borsuki,lisy,wilki,kuny,niedźwiedzie brunatne,sikory,jemiołuszki itd.