1.)Nowy Jork był przez Duńczyków nazywany:
2.)Patronem Anglii / Szkocji / Walii / Irlandii jest:
3.) Populacja Wielkiej Brytanii wynosi około:
4.) Jakiego koloru są taksówki w USA, oraz autobusy w Londynie?
5.) Kiedy obchodzone jest święto niepodległości w USA, święto Halloween?
6.) Kim był M. Luther King?
7.) Co to jest Christmas cracker?
8.) Co to jest Bobbing for apples?
9.) Wymień największe miasta Anglii, Walii, Szkocji i Irlandii

Co oznaczają słowa po angielsku:
- Multiple,
- Factor,
- Even numbers,
- Prime numbers.

3

Odpowiedzi

2010-03-06T21:07:10+01:00
1.The Big apple;
2.Św Andrzej;
3.58 789 194-około
4.żółte są w Nowym Yorku < to jest w USA> a Londyn jest w Anglii , ale nie wiem jakie tam są, ..kolor autobusów jest jak wizytówka ma barwę żółto czerwoną.
5.Święto niepodległości jest obchodzone 4 lipca,święto Hallowen jest obchodzone 31 października nocą.
6.King był wielkim zwolennikiem filozofii "pokojowego nieposłuszeństwa ... King organizował i przewodził marszami na rzecz m.in. prawa głosu dla Afrykańczyków .
7Christmas cracker jest to; - kolorowy walec z papieru zawierający niespodziankę i eksplodujący przy otwarciu.
8.Bobbing for apples; dla jabłek jest starą grą partii (strona) która jest zabawą dziś przy dzieccku stron i playtimes. Tutaj jest jak grają, i niektóre alternatywne wersje ... .
9.Na to pytanie nie mam pojecia....
Multiple-wieloraki,wielokrotny,wieloskładnikowy,wielobranżowy,wielotorowy,wielokanałowy,wieloktotność,wielotorowość
FACTOR;pośrednik
Even numbers-nie wiem
i tamtego drugiego też nie wiem!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T21:19:32+01:00
1.Nowy Jork był przez Duńczyków nazywany -"Hop"
2.Patronem Anglii jest Św Jerzy Szkocji-Sw Andzej Irlandii-sw Patryk
3. Populacja Wielkiej Brytanii wynosi około 61 383 200
4.Taksowki w Usa sa koloru zoltego a autobusy w Londynie czerwonego.
5. 4 lipca
6.Doktor Martin Luther King, Jr. (ur. 15 stycznia 1929 w Atlancie, zm. 4 kwietnia 1968 w Memphis) – pastor baptystyczny, działacz na rzecz równouprawnienia, zniesienia dyskryminacji rasowej, laureat pokojowej Nagrody Nobla, Człowiek Roku 1963 według magazynu Time. Zamordowany 4 kwietnia 1968 roku przez przeciwników równouprawnienia ludności.
7.taka zabawka ktora wybucha jedna osoba ciagnie z jednej strony a druga z drugiej
8.Jest to gniecenie jablek nogami np. w beczce
9.Anglia-Londyn,Manchester,Liverpool
Szkocja-Glagow,Falkirk,Midholtan
Walia-Cardiff,Swanse,Newport
Irlandia-Dublin,Cork,Galway


Multiple-wielokrotny
factor-posrednik
Even numbers - rowne numery
Prime numbers - glowne numery
2010-03-06T21:25:47+01:00
1)The Big apple
2)Święty Andrzej
3) 58 789 194
4)żółte taxi autobusy czerwone
5)Święto niepodległości 4 lipcaświęto Hallowen j 31 października nocą.
6)Luther King był wielkim zwolennikiem filozofii Luther organizował i przewodził marszami na rzecz prawa głosu dla Afrykańców
7)Christmas cracker - kolorowy walec z papieru zawierający niespodziankę . eksplodujący przy otwarciu.
8.nie wiem
9.nie wiem
Multiple-wielokrotny,wieloskładnikowy,wielobranżowy
factor - pośrednik
Even numbers- liczba parzysta
prime numbers - liczba nieparzysta