Odpowiedzi

2010-03-06T21:06:28+01:00
Gleba gleba gleba
kto o ciebie nie dba niech idzie do piekła.
A kto o ciebie dobrze dba
wszystkie egzaminy na szóstkę zda,
ekolodzy cię szanują ,
a kopalnie cię rujnują
Niechaj troski pójdą w las,
albo może w siną dal
ref:gleba gleba gleba ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:10:16+01:00
Glebo,glebo kochana!
dbają o ciebie dżdżownice od rana.
Budzisz się wiosną
zimą zasypiasz,
lecz o jedzeniu nie zapominasz.
Rośnie pszenica i ogóreczek,
rośnie marchewka,kartofeleczek
rosną też kwiaty
roślinki różne,
bez Ciebie życie byłoby nudne!