Odpowiedzi

2010-03-06T20:49:30+01:00
Może zachodzic między neuronem a gruczołem neuronem a mięsniem i neuronem a neuronem
to ostatnie polega na przekazywanie sygnału między dwoma neuronami za pomocą synapsy w błonie presynaptycznej w aksonie znajdują sie pecherzyki synaptyczne wypełnnione neuroprzekaznikami ktorymi moze byc : acetylicholina noradrenalina adrenalina . odbierane są one przez recepyory błonowe znajdujące sie w błonie postsynaptyczniej która sie znajduje w dendrycie.

:)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:50:36+01:00
Impulsy nerwowe za pośrednictwem zmysłu dotyku są przekazywane do ośrodkowego układu nerwowego (oczywiście do mózgu) . Tam jest już troszkę trudniej: znajduje się tam sieć neuronów (aksonów) malutkich włókienek biegnących wprost do mózgu i kory mózgowej. Tam są wydawane polecenia, i kolejny impuls jest wypuszczany do ciała. :)
1 5 1