Odpowiedzi

2010-03-06T20:51:44+01:00
72km/h = (72*(5/18))m/s = 20m/s
a=20m/s:5s=4m/s^

S=at^:2
S=4m/s^*5s*5s :2
S=50m
2010-03-06T20:52:44+01:00
5 = 5/60
72 x 5/60 = 72/1 x 5/60 = 60/10 = 6km
ten samochód przejechał 6km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:56:37+01:00
Dane:
t=5s
v początkowa=0km/h
v końcowa=72km/h

szukane:
s=?

72km/h=20m/s

a=(vk-vp) /t = 20m/s/5s = 4m/s²
s=1/2 * a * t² = 1/2 * 4m/s² *5² s² =2m*25=50m

odp: droga-50m