1.Prawda czy fałsz
a.Bagno to przykład ekosystemu lądowego............
b.Torfowisko to przykład ekosystemu lądowego............
c.Glony wchodzą w skład nektonu............
d.Ryby wchodzą w skład bentosu........
e.Plankton to organizmy poruszające się aktywnie.........
f.Pelagial to strefa przybrzeżna..............
2.W strukturze pionowej lasu wyróżnia się następujące piętra:
-............................np:...................
-............................np:...................
-............................np:...................
3.Podaj przykładY:
-sukcesji ekologicznej pierwotnej:
-sukcesji ekologicznej wtórnej:

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T20:57:23+01:00
1.
a - prawda
b - falsz
c -falsz
d - prawda
e - falsz
f - prawda
2. sciolka lesna np. grzyby
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:00:06+01:00
1.Prawda czy fałsz
a.Bagno to przykład ekosystemu lądowego - F
b.Torfowisko to przykład ekosystemu lądowego - F
c.Glony wchodzą w skład nektonu - F
d.Ryby wchodzą w skład bentosu - F
e.Plankton to organizmy poruszające się aktywnie -F
f.Pelagial to strefa przybrzeżna -F
2.W strukturze pionowej lasu wyróżnia się następujące piętra:
-runo leśne np:jagody
-podszyt np:jałowiec
-korona drzew np:dąb
3.Podaj przykładY:
-sukcesji ekologicznej pierwotnej:
zasiedlanie np.pustyni, obszaru po cofaniu lodowca
-sukcesji ekologicznej wtórnej:
-zasiedlanie np. obszaru po pożarze, zarastanie łąki przez drzewa