Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:57:14+01:00
był sobie mały ksiąze i był
lubił owoce i warzywa:)
2010-03-06T21:04:01+01:00
"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem." Taki sekret wyjawił lis Małemu Księciu. Polega on na tym, że jeśli patrzymy oczami, a nie sercem nie dostrzegamy najważniejszego. A gdy patrzymy sercem świat wydaje się piękniejszy.
Gdy wydaje nam się, że nie mamy przyjaciół, patrzymy na świat oczami, a jeśli spojrzymy sercem będziemy otoczeni bliskimi nam osobami.
Dla Małego Księcia ten sekret jest bardzo ważny, iż dzieki niemu zrozumiał, że jego Róża jest dla niego jedyna na świecie i różni się od innych róż. Każdy dorosły nie patrzy na świat sercem. Wolą być samotni ale bogaci. Pracują tylko i nie mają czasu kogoś bliżej poznać. W codziennym zabieganiu zapominają o tym , że świat jest piękny wystarczy po prostu zmienić spojrzenie. Ktoś zapytał: "jak możemy na świat patrzeć sercem na codzień". Pomagać bliskim i nie tylko, bo każdy zasługuje na odrobinę uwagi i poświecenia, każdy zasługuje na miłość drugiego człowieka.
2 5 2