Napisz zaproszenie:
a) na dyskotekę karnawałową - dla uczniów twojego gimnazjum
b) na uroczyste zakończenie roku szkolnego- dla rodziców i nauczycieli
c) na ognisko- dla dzieci z twojej dzielnicy( wsi, osiedla)

WYBIERZCIE KTÓREŚ I NAPISZCIE
PROSZĘ!!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T20:56:17+01:00
Drodzy Gimnazjaliści!
Mamy przyjemność zaprosić Was na dyskotekę karnawałową, która odbędzie się dnia 20.02.2010 r. o godz. 16:00 na sali gimnastycznej naszego gimnazjum. Mile widziane pomysłowe stroje karnawałowe.
Do zobaczenia na zabawie!
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:56:27+01:00
Zaproszenie!

Mam zaszczyt zaprosić rodziców oraz uczniów klas szóstych na uroczyste zakończenie roku szkolnego. Odbędzie się ono w szkole podstawowej nr 34 w Gdyni, dni 24.06.2004r. o godzinie 16.30.
Serdecznie zapraszamy.
Z poważaniem Dyrekcja szkoły oraz Grono pedagogiczne.
1 1 1